Banner

Ημερολόγιο

Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
 

 

 

 

 

Θερινό Σινεμά - Αύγουστος 2021

Αύγουστος  2021

Θερινό Σινεμά

  •     Κάθε Δευτέρα στον αύλειο χώρο του Πολιτιστικού Πολυχώρου "Δ. Χατζής"
  •     Κάθε Πέμπτη στην αυλή του αρχοντικού Πυρσινέλλα.

Δευτέρα 2 Αυγούστου, ώρα  21:30
Σκοτεινοί Δολοφόνοι (Sweet Smell of Success, 1957),
Η σκηνοθεσία είναι του Alexander Mackendrick

Υπόθεση: Ο Τζέι Τζέι Χανσένκερ (Burt Lancaster) είναι ένας κυνικός και αδίστακτος αρθρογράφος σε μεγάλη εφημερίδα της Νέας Υόρκης. Μέσω της στήλης του ελέγχει τον κόσμο του θεάματος είτε δημιουργώντας αστέρες είτε καταστρέφοντάς τους. Όπλα του είναι η διαστρέβλωση της αλήθειας, οι κατασκευασμένες ειδήσεις, οι ανήθικες μέθοδοι, τα κουτσομπολιά. Ο Σίντνεϊ Φάλκο (Tony Curtis), είναι ένας γλοιώδης ατζέντης δημοσίων σχέσεων που είναι ικανός να κάνει τα πάντα για να κερδίσει την εύνοια του Χανσένκερ. Όταν η αδελφή του Χανσένκερ, Σούζι (Susan Harrison), ερωτεύεται έναν μουσικό της τζαζ, τον Στιβ Ντάλας (Martin Milner ), ο Χανσένκερ, που αγαπάει την αδελφή του με παθολογικό τρόπο, αναθέτει στον Φάλκο να τους χαλάσει τον δεσμό. Όταν ο Φάλκο αποτυγχάνει, ο Χανσένκερ τον τιμωρεί αρνούμενος να δημοσιεύσει στη στήλη του άρθρα που προωθούν καλλιτέχνες, τους οποίους έχει αναλάβει επί πληρωμή ο Φάλκο. Ο Φάλκο τότε αποφασίζει να βοηθήσει το Χανσένκερ να χωρίσει το ζευγάρι διαρρέοντας τη φήμη ότι ο Στιβ Ντάλας είναι χρήστης μαριχουάνας και φιλοκομμουνιστής. Ως αποτέλεσμα ο Ντάλας χάνει τη δουλειά του. Αλλά ο Χανσένκερ δεν σταματάει εκεί. Είναι αποφασισμένος να καταστρέψει ολοκληρωτικά τον Ντάλας και να κάνει την αδελφή του να τον σιχαθεί.
Η ταινία είναι μια νουάρ παραβολή για τη χειραγώγηση των ανθρώπων από την εξουσία του κίτρινου τύπου. Παρά το γεγονός ότι δεν είχε εμπορική απήχηση στο κοινό του 1957, με την πάροδο των χρόνων έλαβε αναγνώριση από τους κριτικούς και το 1993 επελέγη από τη Βιβλιοθήκη του Αμερικάνικου Κογκρέσου ως τμήμα του Εθνικού Μητρώου Κινηματογράφου ως πολιτιστικά, ιστορικά και αισθητικά σημαντική.
Το 2002, ο Μάρβιν Χάμλις μαζί με τους Κρεγκ Καρνέλια και Τζον Γκουέαρ ανέβασαν το μιούζικαλ Sweet Smell of Success βασισμένο στην ταινία αυτή.

 

 

Πέμπτη 5 Αυγούστου, ώρα 21:30
Η Σειρήνα της Μαρτινίκα (To Have and Have Not),
Χάουαρντ Χοκς, 1944, 100’

Διοργάνωση: Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Ιωαννίνων - Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών

Η ταινία είναι βασισμένη στη νουβέλα του Έρνεστ Χέμινγουεϊ, με τίτλο "To Have And Have Not".

Η ιστορία της ταινίας αναφέρεται σε έναν εξόριστο Αμερικανό, τον Χάρυ Μόργκαν (Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ), ο οποίος διατηρεί μαζί με τον αλκοολικό βοηθό του, τον Έντι (Γουόλτερ Μπρέναν) ένα πλοιάριο στη Μαρτινίκα. Αρνείται να αναλάβει μια επικίνδυνη αποστολή και αυτό γιατί έχει βάρος στη συνείδησή του επειδή σε επιδρομή της Γκεστάπο σκοτώθηκαν οι επιβάτες. Μόλις, όμως, γνωρίζει τη Μαρί, μια Αμερικανίδα τραγουδίστρια (Λορίν Μπακόλ), αποφασίζει να ρισκάρει και να την βοηθήσει να επιστρέψει στην πατρίδα της. Έτσι, δέχεται να πάρει μέρος στην αντίσταση κατά των ναζί για τα μάτια της όμορφης τραγουδίστριας.

https://www.youtube.com/watch?v=EBM5Bte4ltg

 

Δευτέρα 9 Αυγούστου, ώρα  21:30
Το Στήσιμο του Ρόμπερτ Γουάις (The Set-Up, 1949)

Πρωταγωνιστούν ο Ρόμπερτ Ράιαν και η Ωντρέι Τότερ.

Ο Μπιλ Τόμσον, γνωστός με το παρατσούκλι «Στόκερ», είναι ένας 35χρονος μπόξερ που βρίσκεται στο τέλος της καριέρας του. Ο μάνατζέρ του, Τίνι, θα πάρει χρήματα από το αφεντικό της μαφίας για να χάσει ο Στόκερ τον επόμενο αγώνα. Δεν θα ενημερώσει όμως γι' αυτό τον Στόκερ καθώς είναι σίγουρος ότι σε κάθε περίπτωση ο Στόκερ δεν θα μπορέσει να αντιμετωπίσει τον νεαρό και καλύτερο αντίπαλο του «Τίγρη» Νέλσον.
Ταυτόχρονα, ο Στόκερ προσπαθεί να πείσει τη σύζυγό του, Τζούλι, να συνεχίσει την καριέρα του, επειδή αισθάνεται αρκετά καλά παρά την ηλικία του. Η Τζούλι, που τον υποστήριζε μέχρι στιγμής σε όλη την καριέρα του, θέλει να σταματήσει και γι αυτό αποφασίζει να μην παρακολουθήσει τον αγώνα λέγοντας στον Στόκερ ότι έχει πονοκέφαλο και δεν θα μπορέσει να παρευρεθεί.
Ο αγώνας θα ξεκινήσει και κατά την διάρκεια του 4ου γύρου, ο Τίνι θα ενημερώσει τον Στόκερ ότι ο αγώνας είναι στημένος και θα πρέπει να χάσει από τον αντίπαλο του, Τίγρη Νέλσον, λέγοντας του ότι από πίσω βρίσκεται ο Λιτλ Μπόι, ένας αδίστακτος γκάνγκστερ. Ο Στόκερ, όμως, αρνείται να το κάνει και, προς έκπληξη όλων, κερδίζει τον αγώνα.
Κατά την έξοδο του από την αρένα, ο Στόκερ θα δεχθεί επίθεση από τους μπράβους του Λιτλ Μπόι, οι οποίοι θα πάρουν ένα τούβλο και θα του σπάσουν το δεξί του χέρι ως αντίποινα γιατί δεν θέλησε να συνεργαστεί με τη μαφία.
Η ιστορία κλείνει με την Τζούλι να συναντά τον Στόκερ καθώς μπαίνει στο δρομάκι και αυτός καταρρέει στα χέρια της. «Κέρδισα απόψε», της λέει. «Ναι», του απαντά η Τζούλι. «Κερδίσαμε και οι δύο απόψε».
Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.
https://www.youtube.com/watch?v=CN_7sMZ9rsg




 

Πέμπτη 12 Αυγούστου, ώρα  21:30
Ο Άγνωστος του Εξπρές (Strangers on a Train),

Άλφρεντ Χίτσκοκ, ΗΠΑ 1951, 101’

Διοργάνωση:
Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Ιωαννίνων - Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών

Υπόθεση:
Ο Μπρούνο Άντονι σκαρφίστηκε το καλύτερο σχέδιο για να ξεφορτωθεί τον πατέρα του, τη στιγμή που συνάντησε το διάσημο τενίστα Γκάι Χέινς μέσα σε τρένο. Οι δυο άντρες γνωρίζονται σε ένα βαγόνι και η πρόταση είναι να ανταλλάξουν φόνους. Ο Μπρούνο θα αναλάβει να σκοτώσει την άπιστη σύζυγο του Γκάι και ο Γκάι τον πατέρα του Μπρούνο. Ο Γκάι ωστόσο δεν παίρνει στα σοβαρά την πρόταση του Μπρούνο θεωρώντας ότι έγινε μεταξύ σοβαρού και αστείου. Γι αυτό, κατεβαίνοντας από το τρένο, ξεχνά τη συζήτηση που προηγήθηκε. Σύντομα, όμως, θα καταλάβει ότι ο Μπρούνο μιλούσε σοβαρά.
Το σενάριο βασίστηκε στο μυθιστόρημα της Patricia Highsmith, «Strangers on a Train» Η ταινία ήταν υποψήφια για Όσκαρ φωτογραφίας.
https://www.youtube.com/watch?v=0RphejCnv3Y

 

Δευτέρα 16 Αυγούστου, ώρα  21:30
Zero Motivation, Talya Lavie, 2014, 100’

Διοργάνωση: Πρεσβεία του Ισραήλ στην Αθήνα - Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών

Υπόθεση:
H ιστορία τριών νεαρών γυναικών στρατιωτών, που υπηρετούν τη στρατιωτική θητεία τους σε μια απομακρυσμένη βάση στην έρημο. Μέσα από τις ρεαλιστικές και σουρεαλιστικές διαδρομές τους στο λαβύρινθο της γραφειοκρατίας και τις αναταράξεις της εφηβείας, η ταινία μας δίνει μια κωμικοτραγική ματιά σε ορισμένες πτυχές της ισραηλινής κοινωνίας.

Η ταινία έκανε πρεμιέρα στο Tribeca Film Festival, όπου έλαβε δύο βραβεία.

Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.

https://www.youtube.com/watch?v=2JWTletgVM8


 

 

Πέμπτη 19 Αυγούστου, ώρα  21:30
Ο 13ος Κληρονόμος (Kind Hearts and Coronets),

Ρόμπερτ Χάμερ, Μεγάλη Βρετανία, 1949, 106’

Διοργάνωση: Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Ιωαννίνων -Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών

Υπόθεση:

Ένας νεαρός αστός προσπαθεί να αναρριχηθεί στην διαδοχή ενός δουκάτου για να εκδικηθεί την αδικία που έγινε στη μητέρα του σκοτώνοντας όλους τους ευγενείς που προηγούνται στην σειρά της διαδοχής. Στο μακρύ δρόμο της εκδίκησης του θα του τύχουν δύο μοιραίες γυναίκες, τις οποίες θα κατακτήσει με την ευφράδεια του, αλλά και την μελλοντική προοπτική του τίτλου του δούκα. Όταν όμως θα έρθει η ώρα της δικαίωσής του, η εκδίκηση δεν θα έχει τελειώσει.
«Ο 13ος κληρονόμος» είναι μία βρετανική μαύρη κωμωδία των Ealing Studios, που μεσουράνησαν στη μεταπολεμική Βρετανία, κάνοντας σήμα κατατεθέν τους την ειρωνεία και τον κυνισμό των μαύρων κωμωδιών τους, και αναδεικνύοντας το βρετανικό χιούμορ σε όλο του το μεγαλείο.
Η ταινία διακωμωδεί το στυλ της αριστοκρατικής βρετανικής παράδοσης, των ευγενών με τα κτήματα τους, των λόρδων και όλων των άλλων στοιχείων, που χαρακτηρίζουν τον ταξικό διαχωρισμό της χώρας, με εξαιρετικό χιούμορ αλλά ταυτόχρονα με κυνισμό και σνομπισμό.
Θεωρείται μία από τις καλύτερες αγγλικές κωμωδίες όλων των εποχών και έχει εξασφαλίσει τη θέση της στο top 100 του βρετανικού κινηματογράφου. Κάτι που οφείλεται, εν πολλοίς, στο σπουδαίο, αν και μόλις στην τρίτη κινηματογραφική του παρουσία, Alec Guinness, που υποδύεται με εξαιρετική δεινότητα και τους οκτώ κληρονόμους μεταξύ των οποίων και μια γυναίκα.

https://www.youtube.com/watch?v=lTOeAGSV5Ro

 

 

Σάββατο 28 Αυγούστου, ώρα 21:00
SOS Πεντάγωνο Καλεί Μόσχα (Dr Strangelove),

Στάνλεϊ Κιούμπρικ, 1964, 94’

O Κιούμπρικ εμπνεύστηκε την ταινία του από το μυθιστόρημα «Red Alert» του Πίτερ Τζορτζ, το οποίο διασκεύασε ελεύθερα διατηρώντας ακέραιη και αναδεικνύοντας μάλιστα με το δικό του μοναδικό τρόπο την προβληματική του βιβλίου για την ευκολία με την οποία μπορεί να επέλθει ένας πυρηνικός όλεθρος.

Ένας αντικομμουνιστής στρατηγός ο Τζακ Ρίπερ, διοικητής μιας αμερικανικής αεροπορικής βάσης, αποφασίζει ότι ο πόλεμος είναι μια πολύ σημαντική υπόθεση και δεν μπορεί να μένει στα χέρια των πολιτικών. Έτσι εκμεταλλευόμενος ένα απόρρητο σχέδιο επίθεσης με πυρηνικά όπλα εναντίον της Ρωσίας, για το οποίο δεν απαιτείται η έγκριση του προέδρου των ΗΠΑ, στέλνει ένα βομβαρδιστικό Β52 της δικαιοδοσίας του, να βομβαρδίσει με πυρηνικούς πυραύλους συγκεκριμένους στρατηγικούς στόχους της Σοβιετικής Ένωσης. Στη συνέχεια σφραγίζει το στρατόπεδο του και κλείνει όλες τις διόδους επικοινωνίας με το αεροσκάφος ώστε να μην μπορεί κανείς να ανακαλέσει την επίθεση. Οι υπεύθυνοι της αμερικάνικης κυβέρνησης, πληροφορούμενοι το γεγονός, καλούν έκτατο πολεμικό συμβούλιο και προσπαθούν να επικοινωνήσουν με τη Σοβιετική Ένωση ώστε να ανατραπεί ο επικείμενος πυρηνικός πόλεμος. Οι υπεύθυνοι των δύο χωρών επικοινωνούν μεταξύ τους και έρχονται σε συμφωνία αλλά δεν κατορθώνουν να ανατρέψουν την καταστροφή καθώς αποκαλύπτεται ότι η Σοβιετική Ένωση έχει κατασκευάσει ένα υπολογιστή, ο οποίος είναι προγραμματισμένος να πυροδοτήσει πυρηνική αντεπίθεση, ένα σχέδιο ολοκληρωτικής καταστροφής του πλανήτη, στην περίπτωση που θα δεχθεί επίθεση. Ο πρώην Ναζί και νυν ειδικός σύμβουλος επί θεμάτων πυρηνικού εξοπλισμού των ΗΠΑ, Dr.Strangelove, καλείται να δώσει την ύστατη λύση, είναι όμως μάλλον αργά για τη σωτηρία του πλανήτη και του ανθρώπινου πολιτισμού όπως τον ξέρουμε.

Το έτος 1964, ο Ψυχρός Πόλεμος κι η αντικομμουνιστική υστερία στην Αμερική βρίσκονταν στο αποκορύφωμά τους, οι διπλωματικές σχέσεις μεταξύ Δυτικού κόσμου και Σοβιετικού μπλοκ ακροβατούσαν σε τεντωμένο σκοινί καθώς αμφότερες οι πλευρές προχωρούσαν ανένδοτες στον πυρηνικό εξοπλισμό κι η απειλή ενός Τρίτου και ολοκληρωτικά καταστροφικού Παγκοσμίου Πολέμου, ενώ η ανθρωπότητα δεν είχε ακόμα καλά -καλά συνέλθει από το Δεύτερο, ήταν πλέον ορατή, όταν ο Στάνλεϊ Κιούμπρικ, ένας ήδη μεγάλος σκηνοθέτης, αποφάσισε στα 36 του χρόνια και με την έκτη μεγάλου μήκους ταινία του να αποτυπώσει στη μεγάλη οθόνη το παρανοϊκό κλίμα της εποχής με μια πολεμική σάτιρα επιδεικνύοντας για πρώτη και μοναδική φορά στη φιλμογραφία του ένα προσόν που κανείς μέχρι τότε δεν ήξερε πως διέθετε: μια κατάμαυρη αίσθηση του χιούμορ.

Η στενομυαλιά της στρατιωτικής εξουσίας και η ανικανότητα των πολιτικών να επιβάλουν την τάξη και τον ορθολογισμό στη διεθνή διπλωματική σκηνή μετατρέπονται, έτσι, σε ένα ατέρμονο και σπαρταριστό γαϊτανάκι συνεχών παρεξηγήσεων κι ευτράπελων κι αποτυπώνονται τόσο με εξωφρενικούς διαλόγους και λογοπαίγνια (η ατάκα «Κύριοι, δεν μπορείτε να μαλώνετε εδώ μέσα. Είμαστε στην Αίθουσα Πολέμου» έχει μείνει κλασική). Τα πάντα είναι ενορχηστρωμένα στην εντέλεια και οδηγούν μέσα από τρία παράλληλα πεδία δράσης (το αποκλεισμένο από τον παράφρονα στρατηγό στρατόπεδο, την αχανή Αίθουσα Πολέμου, με τον τεράστιο παγκόσμιο χάρτη στον τοίχο και το βομβαρδιστικό αεροπλάνο) στην αναπόφευκτη κορύφωση, που δεν είναι άλλη από την πυρηνική έκρηξη και την καταστροφή του κόσμου, ξεκαρδιστική μέσα στην τραγικότητά της, ενώ ένας σκηνοθέτης διαβόητος για τις αλλεπάλληλες λήψεις του μέχρι να πετύχει το ιδανικό γι΄ αυτόν αποτέλεσμα, όπως ο Κιούμπρικ, δεν θα μπορούσε παρά να αποσπάσει τις ερμηνείες, που θα ολοκλήρωναν το όραμά του, με πρώτο και καλύτερο τον Πίτερ Σέλερς σε ένα ρεσιτάλ τριών ερμηνειών διαμετρικά αντίθετων μεταξύ τους, και τους Τζορτζ  Σ. Σκοτ και Στέρλινγκ Χέιντεν να ακολουθούν.

https://www.youtube.com/watch?v=IE9CmX15PYA

Διοργάνωση: Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Ιωαννίνων -Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών

 

 

Δευτέρα 30 Αυγούστου, ώρα 21:30
Έρχονται οι Ρώσοι (The Russians are coming),

Σκηνοθεσία: Νόρμαν Τζούισον (ΗΠΑ, 1966, 126')

Πρωταγωνιστούν οι:  Άλαν Αρκιν, Καρλ Ράινερ, Μπράιαν Κιθ και Έυαπ αρί Σεντ

Η απροσδόκητη εμφάνιση ενός σοβιετικού υποβρυχίου στις ακτές ενός αμερικάνικου νησιού θα γίνει αιτία για να πανικοβληθούν οι κάτοικοί του αλλά και ολόκληρη η Αμερική με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν απίθανες σατιρικές σκηνές. Η ταινία κινείται εύστοχα σε παράλληλη δράση δημιουργώντας ένα ρυθμό που ακολουθεί τον πανικό των κατοίκων του νησιού σε μια σειρά απολαυστικές ακρότητες που προκαλούν ευφορία στο θεατή.

https://www.youtube.com/watch?v=ycLPm3UJhY0

Διοργάνωση: Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Ιωαννίνων -Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών

 

 

Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου, ώρα  21:30
Τραγουδώντας στη Βροχή (Singing in the Rain),

Τζιν Κέλυ/Στάνλευ Ντόνεν, ΗΠΑ, 1952, 103’

Παίζουν:  Τζιν ΚέλιΝτέμπι ΡέινολντςΝτόναλντ Ο'ΚόνορΤζιν Χάγκεν

Ένα διαχρονικό μιούζικαλ - ύμνος στη χαρά και την παιδικότητα, ένας δυνατός μύθος που πλημμυρίζει από χιούμορ και αυτοσαρκασμό, χορό και τραγούδι.
Πρωταγωνιστικό ζευγάρι του βωβού κινηματογράφου καλείται να περάσει με επιτυχία στον ομιλούντα. Πρώτος και καλύτερος ο μεγάλος σταρ Ντον Λόκγουντ (Τζιν Κέλι), ο οποίος μετατρέπει την τελευταία του βουβή ταινία σε ομιλούσα με μεγάλη επιτυχία εν αντιθέσει με τη συμπρωταγωνίστριά του Λίνα Λαμόντ (Τζιν Χάγκεν), η οποία έχει απαίσια φωνή και χρειάζεται ντουμπλάρισμα. Αυτόν τον ρόλο αναλαμβάνει η καλλίφωνη Κάθι Σέλντεν, την οποία ερμήνευσε στο πλευρό του Τζιν Κέλι η 19χρονη τότε Ντέμπι Ρέινολντς. Η Κάθι, και στο σινεμά, και στη σκηνή, ανατρέπει τη συναισθηματική ισορροπία των πρωταγωνιστών: κάνει τη Λίνα να καταλάβει ότι δεν είναι ερωτευμένη με τον Ντον και τον Ντον να καταλάβει ότι είναι ερωτευμένος με την Κάθι.

https://www.youtube.com/watch?v=D1ZYhVpdXbQ

Διοργάνωση: Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Ιωαννίνων -Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών


 

Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου, ώρα  21:00
Γάμος αλά Γαλλικά (Les Mariés de l’ An Deux),

Ζαν Πολ Ραπενό, Γαλλία, 1971, 98’

Ο  Νικολά (Ζαν Πολ Μπελμοντό) μεγαλώνει με την παιδική του φίλη Σαρλότ (Μαρλέν Ζομπέρ) στην προεπανασταστική Νάντη. Τα παιδικά τους χρόνια σημαδεύει η συνάντηση με μία τσιγγάνα που διαβάζει τα χέρια τους και προβλέπει ότι η μεν Σαρλότ θα παντρευτεί έναν πρίγκιπα, ο δε Νικολά θα βρει πλούτο και δόξα σ' έναν καινούριο κόσμο. Ούτε τα χρόνια που περνάνε, ούτε ο νεανικός γάμος που ενώνει τα δύο παιδιά κάνουν τη Σαρλότ να ξεχάσει την προφητεία και, παντρεμένη πια, δέχεται το επίμονο φλερτ ενός βαρώνου. Ο Νικολά αντιδρά, σκοτώνει τον αυθάδη και μπαίνει στο πρώτο πλοίο που βρίσκει μπροστά του για να γλιτώσει την σύλληψη. Προορισμός: η Αμερική, όπου μένει χρόνια, αποκτά μεγάλη περιουσία και αρραβωνιάζεται την κόρη ενός πλούσιου ιδιοκτήτη φυτείας. Τη μέρα, όμως, του γάμου του, ένας καλεσμένος πετιέται και ανακοινώνει το σκοτεινό μυστικό του: ο γαμπρός είναι ήδη παντρεμένος στη Γαλλία.
Μετά τη λιποθυμία της νύφης και τη σχετική αναστάτωση, όταν γαμπρός και παρ' ολίγον πεθερός προσπαθούν να βρουν μια λύση (είναι εμπορικοί συνέταιροι και ο γάμος συμφέρει και τους δύο), μια ιδέα έρχεται στο μυαλό του Αμερικανού. Στη Γαλλία έχει ξεκινήσει εδώ και 3 χρόνια μια επανάσταση που έχει ψηφίσει έναν πρωτότυπο νόμο: το διαζύγιο. Έτσι ο Νικολά επιστρέφει στη Γαλλία, όπου Αυστριακοί και Πρώσσοι ετοιμάζονται να επιτεθούν, βασιλικοί συνομωτούν μέσα στα δάση, οι επαναστάτες υποπτεύονται ο ένας τον άλλον, ο λαός πεινάει και ταυτόχρονα επιστρατεύεται για ν' αντιμετωπίσει την ξένη εισβολή.

Το απορημένο ύφος του Μπελμοντό καθώς μπλέκεται σε κάθε είδους τρελή περιπέτεια προσπαθώντας να βρει τη Σαρλότ για να την χωρίσει, είναι μοναδικό. Τον πληροφορούν ότι έχει φύγει με τον εραστή της, μαρκήσιο Ανρί ντε Γκεράντ (Σάμι Φρέι), που θεωρείται ο ηγέτης της βασιλικής αντεπανάστασης. Ο Νικολά θα συναντήσει την Πολίν ντε Γκεράντ (Λάουρα Αντονέλι), αδελφή του μαρκησίου, η οποία τρέφει όχι και τόσο "αδελφικά" αισθήματα για τον αδελφό της και ζηλεύει παθολογικά την "λαϊκιά" Σαρλότ. Η Πολίν θα τον οδηγήσει στο κρησφύγετο των υπό καταδίωξη αριστοκρατών, όπου θα συναντήσει επιτέλους τη Σαρλότ. Οι καυγάδες και οι περιπέτειες του ζευγαριού, που προσπαθεί να χωρίσει, δεν έχουν τελειωμό και σιγά - σιγά διαφαίνεται πως ίσως η επιθυμία τους ν' απαλλαγούν ο ένας από την παρουσία του άλλου δεν είναι και τόσο μεγάλη.

 

https://www.youtube.com/watch?v=C2Qz3iWj7h8

Διοργάνωση: Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Ιωαννίνων -Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών

Είσοδος ελεύθερη

Διεύθυνση
ΚΑ Φεβρουαρίου και Κύργιου 2, Ιωάννινα.
Τηλέφωνο: 2651083940
email: webmaster@pkdi.gr, pkioannina@gmail.com